Кемтрейлс - опровержения

Конспиралниците са особена порода хора. Те вярват на всякакви твърдения прочетени в интернет без проследими и достоверни източници. Теориите им постоянно се променят и нагаждат според събеседника. Истината за тях е досадно бреме. Себе си считат за избрани и посветени в най-дълбоките и важни тайни на човечеството.


Вижте и чуйте този кемтрейлс проповедник!
Приятелят и съдружник на Еленко - Деян Колев :


Повече за наркомана Деян тук

1. Привържениците на теориите за Кемтрейлс НИКОГА, НИКОГА,  АМА НИКОГА не търсят информация в подкрепа на теориите си в специализираните форуми за авиация или метеорология!!! Защото винаги стават за смях. Ако не вярвате опитайте и вие:
http://bgspotters.net  http://airgroup2000.com/forum/   http://www.stringmeteo.com/forum/

Дори Грийнпийс реагира на сигналите за кемтрейлс с официално съобщение, че няма доказателства за съществуването на подобно явление:
http://www.greenpeace.org.uk/blog/other/greenpeace%E2%80%99s-view-%E2%80%98chemtrails%E2%80%99-20150313-0

2. Привържениците на Кемтрейлс нямат единно мнение с какво пръскат.

Т.е. кое от всичките:  барий, кадмий, арсен, олово, стронций, уран, алуминиеви соли, полимерни фибри, торий, силициев карбид, алуминиеви влакънца, 300 вида мутирали гъби, различни инфекциозни патогени, химикали и лекарства, включително успокоителни, катионни полимерни влакна, малки яйца на паразитни нематоди, обвити във влакна, самовъзпроизвеждащи се наночастици и силиций, редица неизвестни химични вещества, всякакви химически реагенти, дефолианти, както и различни видове щамове на вируси и бактерии, като вирусите били свързани с новите нанотехнологии и се разпръскват под формата на нановируси?

http://novinar.bg/news/samoleti-praskat-virusi-i-otrovi-ot-nebeto_NDI2ODszMg==.html http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2180428

или:

химическите следи са секретна военна разработка за промяна на климата, създаване на бури и ураганни ветрове?

или:

 химическите следи са електропроводими материали като част от секретна програма за супероръжие?

или:

химическите следи служат за унищожението на земеделските посеви, защото единствено „някои ГМО култури” издържали на „тежките метали”, идващи от самолетите?


Всъщност те вярват на всичко изброено горе. Едновременно... Никой никога не е надигнал глас да каже примерно: "кви са тия гъби бе, пръскат само с барий!!!" Всичко се приема на юнашко доверие. Те не водят дискусии помежду си какво точно се пръска защото за тях това е без значение. Точната истина не е важна. Важна е размитата като мъгла "истина". Важното е, че нещо се пръска, и че то е вредно, и че го правят американците защото те правят всичко лошо на този свят. 

3. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо след като пръскат нас хората долу, следите стоят винаги само горе ?

3б. Привържениците на Кемтрейлс могат да се оправдаят, че видимите следи стоят в небето, но отровите падат долу. Чудесно!!! Взимате си приборите и правите замервания точно с какво ни пръскат. Не разбирате от химия, физикам биогогия и от каквото и да е било? Няма проблем - просто престанете да давате акъл и да сеете паника.

4. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо след като се използват толкова съвременни нанотехнологии, частиците все пак се виждат в небето. Толкова ли не могат да ги направят невидими???


5. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо официално и неофициално Русия и Китай мълчат за Кемтрейлс.


6. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо САЩ пръскат само себе си и съюзниците от НАТО, а "щадят" Китай и Русия.


7. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо средната продължителност на живот в Русия и Китай е по-ниска от тази в страните от НАТО където се "пръска" с Кемтрейлс.


8. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо нито един човек не е емигрирал от страна член на НАТО в Русия или Китай за да избяга от Кемтрейлс отровите. Дори хората, които са изявени привърженици на Кемтрейлс конспирациите не бягат в страните "свободни" от Кемтрейлс.


9. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо лошите юдомасони и американци са създали Интернет и YouTube и по този начин им се е изплъзнал контрола над Кемтрейлс тайните. Отделно че свободно се продават книги с тази конспирация и авторите им доволно богатеят.  Дейвид Айк например е продал книги на стойност 2 000 000 лири. Никой не го притесняваи и той спокойно си харчи парите в добрата стара юдомасонска Англия. Все едно по тошово време някой да тръгне да издава книга за любовните приключения на Иван Славков, да му я издадат, че и пари да прибере.


10. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо Еленко Ангелов ползва ДеПеСар за ПР и сектант за издател.


11. Привържениците на Кемтрейлс нямат обяснение защо Еленко Ангелов има безброй 100% САМОСТОЯТЕЛНИ предавания по всички големи телевизии в България относно Кемтрейлс. Докато опровержителите на тези теории са допускани само 1-2 пъти до телевизионен ефир и то ВИНАГИ, ако и Еленко е имал думата.


12. Привържениците на Кемтрейлс обожават Хитлер:
https://www.facebook.com/chemtrailss/posts/1015817938449819
Въпреки че според конспиралниците Хитлер е евреин или поне е слуга на евреите и рептилите.  За конспиралниците не е никакъв проблем едновременно да мразят и да обичат един и същи човек и да си извъртат аргументите и теориите според ситуацията.





Всеки с малко по-сериозни интереси и познания в съответната област е враг за тях.

Ignorance is Bliss!




Най-изчерпателния сайт опровергаващ всички теории около Кемтрейлс: http://contrailscience.com

А ето още инфо на български:

Източник: http://www.facebook.com/pages/CHEMTRAILS-%D0%90%D0%95%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%9E%D0%9B%D0%9D%D0%98-%D0%9B%D0%AA%D0%96%D0%98/244886682190223

1. Нормалните кондензационни следи на самолетите задължително изчезват бързо, до няколко минути.
Това не е вярно и не лежи върху никаква научна основа или дори логика. Кондензационните следи на самолетите са облаци от замръзнала водна пара, едносъщни на природните облаци. Следователно те могат да бъдат също толкова дълготрайни - от секунди до часове. Облакът от пара който създаваме през зимата пред устата си трае по-малко от секунда, но е същото явление каквото са всички останали природни облаци и мъгли.
2. Защо преди нямаше такива следи?
Не е вярно, тези следи са съвсем същите откакто самолетите могат да летят на големи височини. Има много снимки, филми, публикаци и научни изследвания, описващи феномена в същия му вид още от времената на световните войни. Просто хората рядко обръщат внимание на ставащото в небето. Освен това има значение избирателната памет - късите и бързо изчезващи са по-интересни, ефектни и се запомнят, докато дългите следи, които се превръщат в облаци, са по-близки до естествения вид на небето и са по-слабо впечатляващи. Но повечето хора си ги спомнят точно такива.
3. Защо понякога небето е пълно със самолети, оставящи следи, друг път ги няма никакви?
Самолетите не изчезват, те просто трудно се виждат когато не оставят кондензационни следи. Такива следи след самолетите се образуват само при специфични метеорологични условия, а през повечето време не се образуват. Но самолетите си летят по своите обичайни маршрути, което може да се установи на достъпните за обществено ползване онлайн тракери, както и от разписанията публикувани на сайта на Ръководство на Въздушното Движение.
4. Това са самолети на НАТО, военни самолети
Не е така, огромната част от самолетите оставящи следи в небето ни са граждански пътнически и товарни самолети. Има твърде много снимки в близък план на тези самолети, оставящи дълги и устойчиви кондензационни следи.
5. Има снимки на варели във вътрешността на тези самолети
Това са снимки на баластни варели – хидравлични системи, които се използват за разбалансиране по време на изпитания на нови самолетни прототипи.
6. Има снимки на „пръскачки“ в действие
Най-често се спекулира с дюзите за аварийно изпускане на гориво. Самолетите могат да излетят с много по-голяма тежест, отколкото могат да кацнат. Разликата в тези тежести се компенсира от теглото на заредените резервоари, което се изразходва до момента на кацане. В случаи на необходимост от спешно завръщане, самолетите са принудени да се облекчат от излишното си гориво за да могат да кацнат. Повечето съвременни самолети са съоръжени с такива устройства, а други се налага да кръжат с часове за да изгорят излишното си гориво. Само че това което се вижда от близо по време на аварийно изхвърляне на горивото не е същото, което се вижда като устойчива бяла следа след високо летящите самолети.
7. Следите на самолетите не се образуват само след двигателите, но и сякаш от много други места по самолета
Това са т.нар. динамични кондензационни ефекти. При достатъчно високо пренасищане на атмосферната влажност е нужна само появата на чуждо тяло или друга нехомогенност, за да отключи процеса на нейната кондензация. Поради това понякога само термодинамичните превръщания, породени от завихрянията около най-натоварените части на самолета, са достатъчни за да отключат кондензационния процес. Това явление може да се наблюдава около крилата при излитане и кацане на самолети, при преминаване на звуковата бариера от свръхзвукови самолети, дори при виражи на безмоторни самолети.
8. Защо един самолет оставя дълготрайна следа, а друг до него оставя къса и бързо изчезваща?
Самолетите летят на различна височина, което трудно се установява от земята, защото ние нито знаем колко са големи самите те, нито имаме стерео виждане за такова голямо разстояние. Самолетите нямат право да летят на една височина по съображения за безопасност. Устойчивостта на кондензационните следи зависи от степента на насищане на атмосферната влажност, малки изменения на която предопределят дали облаците ще се изпаряват или ще се образуват.
9. Защо следите на самолетите се прекъсват?
Следите се прекъсват именно защото са контролирани от непостоянни природни фактори. Атмосферата не е еднородна среда, в нея има различни въздушни течения, потоци с различна влажност и температура, завихряния и турболенции. Когато самолетът преминава през тези различаващи се зони, неговата следа изменя вида си, в отговор на изменящите се физични условия. Когато самолетът преминава през участък с по-топъл или сух въздух, следата му става неустойчива или изобщо не се образува. Обратно, ако самолетът премине през влажен и студен участък следата му ще стане по-дълга и трайна.
10. Как може да има толкова самолети в небето?
С падането на противостоящите политически блокове и отварянето на границите хората започнаха да пътуват по света много повече отколкото в миналото. Едновременно с това самолетите станаха по-ефективни и икономични, пътуването със самолет стана по евтино и достъпно. Появиха се много самолетни компании, които предлагат евтини и редовни полети по много дестинации.
11. Защо следите на самолетите са разпределени равномерно в небето, понякога образуват характерни решетки?
Тази картина е естествено геометрично следствие, когато самолети летят по своите натоварени въздушни коридори, а въздушните течения отнасят с постоянна скорост техните следи настрани от коридора, по подобие на транспортна лента. Когато имаме устойчиви следи от два или повече пресичащи се въздушни коридора, логично ще се получават решетъчни фигури.
12. Има химични изследвания , доказващи, че самолетните следи съдържат необичайни вещества.
Не е вярно. Всички изследвания, използвани за доказване на тези твърдения, са на наземни обекти – повърхностни води, локви, почви, събрана дъждовна вода. Химичният състав на тези обекти може да бъде повлиян от много други различни източници на замърсяване. Това е все едно да изследвате състава на питейната си вода от колектора на градската канализация. Освен това от значение е какви елементи и в какви техни съдържания има по правило в изследваните обекти. Популярно сочените елементи алуминий, барий и стронций, са естествени компоненти на околната ни среда.Химичният състав на самолетните следи е изследван детайлно от учени, със специализирани самолети за вземане проби от облаци и високочувствителна апаратура. Получените резултати са публикувани, те показват, че в самолетните следи няма нищо необичайно – преди всичко замръзнала вода, пепел и сяра от изгорялото гориво, прахови частици произхождащи от земната повърхност, метални стружки от износването на моторите.
13. Нямат ли общо самолетните следи със съоръжението за изследване на йоносферата HAARP?
Няма никакви преки доказателства за подобна връзка. Всяко твърдение за такава трябва да бъде доказано със съответните доказателства, а не само с логически или нелогически предположения.
  • Изграждането на HAARP започва през 1993 г. и завършва през 2007 г., докато самолетните следи са документирани в същия си вид около 70 г. по-рано, още след края на Първата Световна Война.
  • Инструментите на HAARP могат да взаимодействат със заредените частици на йоносферата, която започва над 40 000 м над земната повърхност. Докато самолетите и следите които ние наблюдаваме, се намират на височина между 8000 и 10 000 м, където атмосферата е изградена от неутрални частици.
14. Има множество патенти, които показват, че chemtrails съществуват.
Съществуванието на един патент не доказва задължително, че той се употребява. Всъщност голямата част от регистрираните патенти дори не могат да работят наистина, това са запазени идеи, чрез които да бъде извлечена полза от вероятни бъдещи изобретения. Други, за съжаление, са закупени от конкурентни фирми, така че завинаги да бъдат забравени в архивите. Патентите, които са сочени за патенти на chemtrails са толкова много, че е невъзможно всички от тях да се употребяват. Това отново доказва, че съществуванието на патент, не означава задължително неговото приложение. Такова приложение трябва да бъде доказано чрез реални доказателства, в противен случаяй нямаме основания да считаме, че обикновените следи на самолетите са необикновени.
15. Тези следи са геоинженерство за промяна на климата и борба против глобалното затопляне
Кондензационните следи на самолетите са изкуствено предизвикани облаци и наистина оказват някакво влияние върху климата. Но това не е целенасочено геоинженерство, а неминуем ефект - следствие от употребата на самолети. Геоинженерство на глобалния климат е все още само дискусионна тема в научните среди, която само се обсъжда и няма никакви реални потвърждения да се прилага. Иначе, човечеството от край  време прилага някои методи за модификация на локални явления – борба с градушките, изкуствено предизвикване и предотвратяване на валежи. Тези методи, обаче, са добре оповестени публично, не се прикриват. В случаите когато за такива цели се ползват самолети – това са малки спортни модели, които летят с малка скорост, на ниска височина и не образуват дълги и устойчиви бели следи. Разпръскваните вещества са коренно различни от приписваните на Chemtrails и начина по който се изстрелват изобщо няма вид на бяла следа.
16. Следите разпръскват нанофибри, има снимки как падат от небето
Не е вярно, ако от следите падаше нещо видимо, то щеше да се вижда повсеместно и то всеки път когато самолетите оставят следи по небето. Освен това щеше да може да се снима, показва, да се изследва по всякакъв начин и да се развява като най-неоспоримото доказателство за Chemtrails. Нищо такова не се случва. Най-често се спекулира с любителски кадри, показващи паяжинкови нишки, които някои видове паяци използват за да летят с вятъра и да се разселват (т.нар. балонинг).

Втори списък с източник: http://www.aerohroniki.com

Untitled

1. Нормалните следи остават кратко в небето и се разнасят след не повече от половин час, кемтрейлс седят с часове и се разстилат като пелена. 

Гореобясненият процес освен, че е характерен за инверсионните следи е подобен и на този, по който се формират съвсем прозаичните нормални облаци. Знаете, че има различни типове: дъждовни, купесто-дъждовни и не ги помня останалите. Някой ако има телефона на Минчо Празников да звънне да го пита. Та както естествените облаци имат много варианти, така и изкуствено създадените също имат в зависимост от условията при които са създадени. Не случайно онези думички отгоре са с червено и болднати – наистина има ужасно много фактори и променливи, които участват във формирането на следите.
Поведението с разпръскването пък е типично за Cirrus clouds, убягва ми българското наименование в момента. В допълнение, още от зората на реактивната ера има репорти за доста дълготрайни следи, че дори и от преди това – освен ако първата задача на ЦРУ след братята Райт не е била да ни напръска усещате, че аргумента е невалиден.

2. Да но видях два самолета по едно и също време, единия оставяше следа другия не.

Ако сте вникнали внимателно в писаното горе и пак намесвам болднатите и червени думички ще разберете, че това е най-нормалното нещо на света. Дори ще е живо чудо, ако два самолета един след друг оставят точно еднакви следи. Тези, които виждате най-вероятно летят на различна височина, в различна фаза на полета са, различни самолети са и различно гориво са заредили. Ако следите са им еднакви си пожелайте нещо, защото по-рядко ще видите падаща звезда. Ето снимка от един научен експеримент да докаже, че по-ефективните и модерни двигатели имат по-голям шанс да произведат инверсионни следи:
Научен експеримент A340/B707
В ляво е Airbus А340 – сравнително модерен, в дясно е Boeing B707 – ретро като ЗАЗ-а на дядо ви. В случая по-модерният е по-цапащ, заради повишената ефективност на двигателя.
Може този, който видимо не оставя следи да е вече във фаза снижение, където двигателите почти не работят, а другия да е на максимална мощност…това дори всичките останали фактори да съвпадат. Безумен аргумент, наистина.

3. Правят го за да контролират броя на популацията.

Ударихме 7 милиарда наскоро?!?!?!
Наистина

4. Видях снимка на граждански самолет оборудван в кабината с бидони с течност свързани в инсталация. Няма какво да правят освен да ни пръскат.

Типично за конспиралника е някъде по пътя да му изчезва причинно следствената връзка. Щом е така, и не знам какво е това, значи е онака. Трепач. Можете да видите доста от въпросните снимки в airliners.net. Ето примери: 1 и 2.
Употребата на бидоните е за сертифициране. Центъра на тежестта се влияе много от начина, по който са разположени пътниците в самолета. Не е необходимо да сте авио инженери за да прецените, че ако всички се струпат на задните редове а отпред е празно може да има проблеми с баланса. За това се правят и тия тестове с буренцата като течност се прелива постоянно между тях със цел да се симулират различни натоварвания. Еърбъс и Боинг трябва да докажат, че при всякакви варианти на разположение самолета ще е стабилен и няма да губи контрол. Който е летял с Ryanair може да е забелязал как понякога първите три и последни три реда са блокирани. Понеже Ryanair летят със по-малко куфари в багажното от колкото е предвидено, често това влияе на баланса на самолета – за това и екипажа държи пътниците в средата на кабината, за да са по-близо до центъра на тежестта на самолета.

5. Селскостопанските самолети пръскат, значи съществува технология и дадености да ни пръскат и гражданските и военни самолети, значи сигурно го правят.

Майка ви също има технология и дадености за проститутка, но не значи че е такава.

6. Защо често са като мрежи, само до преди няколко години ги нямаше въобще особено над България?

Самолетите летят във въздушни коридори. Това че не са ограничени коридорите с мантинела и полицаи на Църна Маца не значи че не съществуват. Та като мине самолет и остави следа, и да речем духа източен вятър след час като мине още един и остави и той следа, първата вече е издухана на изток. Минава трети самолет на пряко и ето ти решетка.
Причината да ги има толкова много в днешно време, е че започна да се лети много в днешно време. Защо толкова простият и елементарен отговор им убягва на конспиралниците? Проверете статистически броят на пътниците на летище София, вижте и статистически данни за брой пътници в последните 10-15 години, вижте и моментното състояние на трафика над Европа. Сайта е Flightradar24.com и е добра играчка.
Небето над Европа
Било свързано с приемането ни в НАТО. Да, бе, самолетите на Emirates по линията Dubai-London, които летят над България ги товарят със отрови в Дубай или в Лондон точно да пръскат над нашата клета родина. Кой ги измисля подобни тъпотии бе, кой??

7. Има високо извън нормите съдържание на барий и алуминий в почвата, няма откъде да дойде освен отгоре. 

И акъла е така, няма откъде да дойде освен отгоре. Няма нито едно изследване показало извънредни нива на алуминий и барий. Има едно клипче разпространявано със пламък в очите, където някъкъв си пич направил уникален научен експеримент като събирал дъждовна вода в отрязана пластмасова бутилка. Като изключим колко пародийно е да включиш в едно изречение термини като барий и алуминий заедно с пластмасова бутилка закачена на ограда…оказа се, че човека не е прочел правилно репорта от изследването и е изгубил една нула някъде по пътя от порядъка на измерванията. Това не е от значение.
Световният мозъчен елит поддържа теорията - американците с пикапите. Снимката очевидно е пипана дигитално, но ме кефи.
От значение обаче е друго, че конспиралниците много обичат да изместват темата в поне няколко различни посоки и единствения начин да им се отговори на тъпотиите е да се събере целия научен институт на БАН накуп. Мен могат да ме питат до безумие по самолетните въпроси – няма проблем. Ма като сменят на барий, алуминий и влиянието им върху хората почвам да буксувам. Някой пък химик сигурно ще запече върху самолетните детайли и горната снимка с буретата. Като им обориш един аргумент, веднага следва друг и като не си запознат по темата било то йоносфера, фотонни пояси, гама величини, етерни ледове, електронни микро-мега-мулти лъчения и не знам си още какви термини, които не съм съвсем убеден че съществуват извън Стар Трек, веднага се възприемат че те са прави. Има един култов клип на Ali G с Бъз Олдрин(вторият човек на луната), където го пита как ще отговори на конспиралниците, които мислят че Луната не съществува. Ето го, сарказма е уникален.

За спор със конспиралник също са необходими нерви като стоманени релси. Много добре е описано в един друг блог – наръчник на шарлатанина. Прочетете го, заслужава си. Има и един човек, който изцяло се е посветил да ги оборва – завиждам му много на ентусиазма и енергията. Ето го неговият блог – честно казано, каквото и да напиша по темата ще бледнее пред неговата дълбочина на аргументите. Стига до там да рови източници от преди 100 години, а всеки опит на конспиралник да спори със него често приключва с реплика отстрана на същия: „Кажи кой ти плаща да го правиш и поддържаш тоя сайт?“. Висшата форма на безсилие.
Да отбележа – нямам нищо против нормалното човешко любопитство, само така човек може да направи солиден и аргументиран избор – когато успее да провери всички гледни точки и за себе си да прецени кое е правилно и кое не. Много от феновете на кемтрейлс групите просто за дезинформирани хора, които вярват автоматично на подадените им клипове и линкове, защото са доверчиви или нямат необходимото време/познания. Всъщност ги пиша тези неща точно за тях, защото гледната точка на скептично настроените към конспирацията, и тези които имат съответните познания и образование да докажат несъстоятелността и сякаш липсва.
Български кемтрейлс групи във фейсбук имат 7000 фена, аз се чудя каква награда да дам като събера 100. Някои зарибяват с ютюб и сайтове, които от мигане могат да ти докарат епилепсия, други се гърчим една камара години да учим нещо. Но все пак един човек да отърва от конспиралническите лапи – мисията ми е изпълнена.
P.S. Не ми вярвайте и на мен, може да съм платен от властите. Но не от Н.В. Бойко, а от истинските власти, тия за които знаят само посветените. Боже, прибери си вересиите.

3 коментара:

  1. Защо ли няма нито един коментар тук?

    ОтговорИзтриване
  2. Има коментар. Това соросоидно блогче натрапващо сляпа любов към хамериканците, НАТО и Еврогейския съюз получава ли грантове от "Отровено общество"? Или поне от фандация "Америка за България"?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не харесваме Сорос, не харесваме гейове и не харесваме багатури. Нито получаваме или имаме желания да получаваме нещо от тях.

      Знам че за вас е немислимо някой да има собствено мнение без да му плащат, но това не променя фактите.

      Молим ви да посетите българоезичните авио форуми и да зададете там конкретните си въпроси по темата на кемтрейлс. Ако има дори ЕДИН, който да споделя идеите ви ще се радваме да го споделите отново тук.

      Изтриване